Smluvní podmínky poskytování služeb

Smluvní podmínky poskytování služeb ve společnosti Fyzio svět s. r. o.

(dále jen „Smluvní podmínky“)

§1

Úvodní ustanovení

1. Tyto Smluvní podmínky upravují vztahy mezi poskytovatelem služeb v nestátním zdravotnickém zařízení – společnosti Fyzio svět s.r.o., IČO: 071 86 045, se sídlem Nad Vršovskou horou 1423/10, Michle, 101 00 Praha 10, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 295711 (dále „Provozovatel“) a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen „Klient“).

2. Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

3. Provozovatel nemá uzavřeny smlouvy se zdravotními pojišťovnami, Služby jsou plně hrazené Klientem.

4. Služba Klientovi spočívá v poskytování péče při léčbě bolestivých stavů pohybového aparátu, nebo poskytování preventivní péče pro předcházení pohybovým obtížím, manuálních technik, nebo vybraných postupů fyzikální terapie a přístrojově podporované terapie běžně užívaných v léčbě pohybového aparátu (dále jen „Služba“).

5. Klientem Služby je každá osoba, která v souladu s těmito Smluvními podmínkami čerpá Službu osobně, případně v doprovodu svého zákonného zástupce.

§2

Podmínky využívání Služby

1. Termín návštěvy

Termín návštěvy je nutné dohodnout a rezervovat předem telefonicky nebo emailem. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel si na dohodnutý termín vyhrazuje příslušný čas.

2. Pozdní příchod

Dostaví-li se Klient se zpožděním na dohodnutý termín, bude mu Služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Účtována bude plná částka Služby.

3. Anamnéza, zdravotní dokumentace

Klient je před zahájením čerpání Služby požádán terapeutem o poskytnutí nezbytných údajů pro stanovení správné diagnózy a efektivního a bezpečného individuálního léčebného postupu (zjm. informace o úrazech, hospitalizacích, operacích, chronických a autoimunitních onemocněních a jiných stavech vyžadujících léčbu). Na základě údajů poskytnutých v průběhu anamnestického šetření a na základě provedení diagnostiky jsou Klientovi sděleny různé možnosti terapie a dále pak jsou zhodnoceny možné kontraindikace.

O každém úkonu při poskytnutí Služeb je veden záznam ve zdravotnické dokumentaci Klienta. Provozovatel vede a uchovává zdravotnickou dokumentaci Klienta a s touto nakládá podle zákona o zdravotních službách a jiných právních předpisů.

Terapeut neručí za správnost jím provedené diagnostiky nebo správnost navrženého individuálního léčebného postupu, pokud jsou mu Klientem některá fakta o jeho zdravotním stavu zamlčena.

4. Poskytnutí informací Klientovi před zahájením léčebného plánu

Klientovi jsou před terapií poskytnuty informace o každé používané metodě (zdravotnímu výkonu), o jejich předpokládaných přínosech, důsledcích a případných rizicích. Před zahájením individuálního léčebného postupu je Klientovi v dostatečném rozsahu umožněno klást doplňující otázky vztahující se k jeho zdravotnímu stavu a navrhovaným zdravotním službám. Na základě seznámení se s navrženým individuálním léčebným postupem Klient potvrdí terapeutovi, že vše pochopil a terapeut přistoupí k realizaci navrženého individuálního léčebného postupu.

5. Záznamy z předchozí léčby

Provozovatel provádí vlastní diagnostiku, ale v případě, kdy má Klient zprávu od jiného diagnostického zdravotníka se specializací na léčbu pohybového aparátu (dokumentaci v listinné podobě, na CD, popis RTG, MRI apod.), terapeut ji může použít jako další informaci ke stanovení diagnózy a nejvhodnější následné péče.

U onkologicky nemocných Klientů v probíhající léčbě je předchozí vyjádření lékaře – onkologa vyžadováno.

6. Pokračování v terapiích

Na začátku každé následné terapie je terapeutem zhodnocena předchozí terapie a dle poskytnutých informací od Klienta terapeut buď pokračuje v individuálním léčebném postupu, nebo je doporučena jeho změna, případně ukončení léčby, pokud se na tom terapeut i Klient vzájemně dohodnou. O každé terapii je veden záznam ve zdravotní dokumentaci Klienta. V tomto záznamu je zaznamenáváno hodnocení již proběhlé terapie jak Klientem, tak terapeutem, popis každé terapie, případně plán terapie na doma i na příští terapii na pracovišti Provozovatele.

7. Odmítnutí Služby ze strany Provozovatele

Služby mohou být odmítnuty v těchto případech:

a) Klient se dostaví se zjevnými příznaky infekčního onemocnění;

b) Klient se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek;

c) Klient se dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru, které vyžadují zásah anebo předchozí konzultaci lékaře;

d) Klient se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu;

e) Klient podstupující onkologickou léčbu nepředloží vyjádření svého ošetřujícího lékaře – onkologa o tom že je pro něho čerpání Služby bezpečné.

8. Předčasné ukončení Služby

Služba může být předčasně ukončena v následujících případech:

a) u Klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo

b) Klient se bude přes opakovanou výzvu chovat nevhodným způsobem.

9. Informovaný souhlas Klienta

Klient je při první návštěvě instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích zvolené Služby. Pokud se rozhodne Službu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Písemný informovaný souhlas je však zapotřebí při poskytnutí následujících Služeb Klientovi:

a) Terapie aplikací suché jehly;

b) Terapie per rectum a per vaginam;

c) Využití Služby nezletilým a

d) Terapie rázovou vlnou.

§3

Práva a povinnosti Klienta

1. Zahájení terapie individuálním léčebným postupem je dobrovolné a je na vůli Klienta nebo jeho zákonného zástupce, zda terapii individuálním léčebným postupem podstoupí.

2. Každý Klient má možnost se v průběhu terapie libovolně ptát na možnosti individuálního léčebného postupu, jakož i na jeho případné alternativy. Dotazy je možné pokládat terapeutovi v průběhu terapie, telefonicky v provozní době na telefonní lince Provozovatele nebo bez omezení emailem. Klient má právo si vyžádat konkrétního terapeuta, který mu, v případě kapacitních možností Provozovatele, bude přidělen.

3. V případě nezletilého Klienta nebo Klienta zbaveného způsobilosti k právním úkonům, právo na informace o zdravotním stavu a právo klást otázky náleží zákonnému zástupci Klienta i Klientovi. Klientovi se v tomto případě informace a zodpovězení doplňujících otázek poskytne způsobem zohledňujícím jeho rozumovou vyspělost a aktuální schopnost informaci porozumět.

4. Klient je povinen:

a) poskytnout před zahájením čerpání Služeb Provozovateli pravdivé, úplně a správné údaje o sobě a svém zdravotním stavu;

b) zaplatit Provozovateli v požadovaném termínu cenu Služeb.

5. Klient má právo:

a) na řádné poskytnutí Klientem objednaných a Provozovatelem potvrzených Služeb;

b) znát jméno, popřípadě jména, a příjmení zdravotnických pracovníků a jiných odborných pracovníků přímo zúčastněných na poskytování Služeb Klientovi;

c) reklamovat vady poskytovaných Služeb podle ustanovení §8 těchto podmínek.

§4

Povinnosti Provozovatele ke Klientovi

1. Provozovatel je vůči Klientovi povinen:

a) poskytnout Klientovi veškeré informace dle Smluvních podmínek;

b) potvrdit Klientovi řádně objednané Služby;

c) zabezpečit Klientovi Služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.

§5

Cena Služeb

1. Cena za užívání Služeb je stanovena dle aktuálního platného ceníku umístěného na webových stránkách Poskytovatele www.fyziosvet.cz

2. Úhrada Služeb může být provedena jedním z následujících způsobů:

a) platbou v hotovosti;

b) platební kartou.

3. Cena za jednotlivou Službu je splatná v den čerpání Služby, vyjma případu uvedeného v odstavci 5. tohoto článku.

4. Cena předplacených produktů Služby je splatná vždy před zahájením jejího čerpání.

5. Ve vybraných případech (FKSP) je možné cenu za Služby uhradit formou faktury. Faktura je v den vystavení zaslána emailem Klientovi a považuje se za doručenou následující kalendářní den.

6. Zaplacením Služeb se rozumí předání hotovosti nebo připsání platby na účet Provozovatele.

§6

Ochrana osobních údajů

1. Provozovatel jako správce ve smyslu čl. 4 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 zpracovává osobní a citlivé údaje Klienta (dále jen „Osobní údaje“), které Klient sdělil Provozovateli v rámci registrace, tj. kompletace vstupního dotazníku nebo kdykoliv poté v případě, že u Klienta došlo k jakékoliv změně.

2. Klient bere na vědomí a souhlasí s tím, že Provozovatel je oprávněn zpracovávat a shromažďovat jeho Osobní údaje za účelem poskytování Služby, vyúčtování Služeb a vedení evidence o hospodaření a organizace poskytování Služeb, tj. objednávání Klientů, změny termínů apod.

3. Provozovatel nepředává Osobní údaje dalším příjemcům.

4. Provozovatel shromažďuje a uchovává Osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečené databázi a některé vybrané údaje v listinné podobě. Provozovatel chrání osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Provozovatel prohlašuje, že přijal opatření, aby tyto údaje zabezpečil před neoprávněnými zásahy třetích osob.

5. Souhlas Klienta se zpracováním Osobních údajů je dobrovolný. Klient je oprávněn kdykoli po Registraci tento souhlas písemně odvolat. Po odvolání souhlasu Provozovatel zajistí, aby veškeré údaje Klienta, u kterých tak lze postupovat, byly zlikvidovány.

6. Klient má právo kdykoliv požádat Provozovatele o informaci o zpracovávání svých Osobních údajů. V takovém případě Provozovatel poskytne Klientovi informace v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy. Pokud se Klient domnívá, že Provozovatel zpracovává jeho Osobní údaje v rozporu s právními předpisy, má právo požádat Provozovatele o vysvětlení nebo požadovat, aby Provozovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci Osobních údajů. Klient je dále oprávněn se obrátit se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů.

7. Klient bere na vědomí, že Provozovatel může být povinen poskytnout Osobní údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení).

8. Klient souhlasí s anonymním užitím a/nebo zveřejněním registračních a statistických údajů Provozovatelem pro rozvoj poskytované Služby. Statistické údaje a jejich sestavy nebudou obsahovat Osobní údaje takového charakteru, které by mohly na základě jednoho, či více těchto údajů, přímo či nepřímo identifikovat Klienta nebo které by umožnily jakékoli třetí osobě Klienta kontaktovat.

9. Požádá-li Klient Provozovatele o zaslání své zdravotní dokumentace, bude tak učiněno prostřednictvím emailu, a to formou zazipované zprávy, opatřené heslem. Žádost Klienta o zaslání zdravotní dokumentace musí být učiněna písemně, přičemž podpis Klienta musí být úředně ověřen. Klient bude poté ještě kontaktován recepcí Provozovatele, za účelem ověření takové žádosti.

§7

Obchodní sdělení

1. Klient tímto v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., zákon o některých službách informační společnosti, v platném znění, souhlasí s tím, že Provozovatel je oprávněn zasílat Klientovi na emailovou adresu Klienta uvedenou ve vstupním dotazníku nebo při on-line objednání, obchodní sdělení, která obsahují informace o novinkách ve Službách a/nebo výhodných nabídkách Provozovatele.

2. Klient má možnost svůj souhlas s odesíláním obchodních sdělení kdykoliv odvolat, a to klikem na odhlašovací link na konci každého obchodního sdělení.

§8

Reklamace Služeb

1. V případě, že Provozovatel neposkytne objednané a zaplacené Služby v plném rozsahu a kvalitě, má Klient právo na reklamaci. Reklamace se nevztahuje na škody, které Klientovi vznikly nebo byly zapříčiněny vlastním zaviněním nebo nerespektováním doporučeného léčebného režimu nebo klidu v době individuálního léčebného postupu.

2. Reklamace musí být uplatněna osobně, telefonicky nebo emailem ihned po vzniku události s uvedením důvodů vznesené reklamace. Na reklamace vznesené později než jeden kalendářní týden od vzniku události, nemůže být vzhledem k povaze Služeb brán zřetel.

3. K uznání reklamace je vyžadována tzv. referenční kontrolní návštěva ještě v době trvání reklamovaných obtíží, a to na pracovišti Provozovatele za přítomnosti vedoucího terapeuta nebo zástupce Provozovatele.

4. Je-li reklamace shledána jako oprávněná, má Klient právo na náhradu reklamované Služby.

§9

Vyloučení odpovědnosti Provozovatele

Provozovatel Klientovi neodpovídá za jakoukoliv přímou či nepřímou újmu či škodu, která Klientovi vznikla v souvislosti s využíváním Služby při poskytnutí nesprávných, nepřesných nebo neúplných údajů o Klientovi nebo v souvislosti

s nerespektováním doporučení pro využívání Služby (příkladem poskytnutí neúplných údajů může být zamlčení, že v průběhu terapie mezi návštěvami v rámci individuálního léčebného postupu utrpěl Klient úraz, nerespektoval doporučený klid nebo prodělal např. virové onemocnění či významnou fyzickou nebo psychickou zátěž).

§10

Závěrečná ustanovení

1. Provozovatel je oprávněn tyto Smluvní podmínky jednostranně změnit s tím, že taková změna bude Klientům oznámena prostřednictvím jejich zveřejněni na internetových stránkách Provozovatele www.fyziosvet.cz Změny Smluvních podmínek nabývají účinnosti vůči Klientům dnem určeným Provozovatelem.

2. Toto znění Smluvních podmínek nabývá účinnosti 1.1.2025

Objednejte se k nám

Akutní případy objednáváme v Praze obvykle do 24 hodin.
Telefonicky Vás kontaktujeme a naplánujeme přesný termín. V pracovní době do 60 minut.

Nebo nám rovnou zavolejte

Kdykoli v pracovní době přesný termín společně domluvíme ihned telefonicky.

Adresa.

Fyzio svět s.r.o.
Čechova 587/29
Praha 7, 170 00
Klinika se nachází ve 4. patře (s výtahem v mezipatře). Kočárek můžete nechat zaparkovaný v průjezdu a přenosnou autosedačku vyvézt výtahem.

MHD: Zastávka Letenské náměstí je přístupná tramvají z metra Hradčanská (A) a Vltavská (C).
Autem: V ulici Nad Královskou oborou můžete využít fialové zóny. Parkovat můžete 2h zdarma v obchodním Centru Stromovka (10 min chůze).

Zobrazit v mapách
Kontakt a otevírací doba

Naše
Kontakty.

Kontakt.

Otevírací doba.

Pondělí
07:00 - 20:00
Úterý
07:00 - 20:00
Středa
07:00 - 20:00
Čtvrtek
07:00 - 20:00
Pátek
07:00 - 20:00